22 februari 2011

wanties

hade tänkt fortsätta på mitt inlägg och sätta bilder på saker jag inte beställde, men som jag nog gav ett extra öga åt, eller funderar på att klicka hem i ett senare skede. (jag har inte bestämt mig, alltså!) men texten och bilderna ville inte riktigt samarbeta... så nu fick det bli såhär istället!

skitsnygg liten jeansjacka! om den finns kvar närmare våren klickar jag nog hem den, och hoppas den är lika snygg IRL.

leopardklänningen jag egentligen ville ha... men den andra var mer min stil.

snygg, kort, konstläderjacka. vet inte om den skulle se bra ut på mig, dock...

världens sötaste midjekjol! ääälskar färgen, men skulle stilen passa mig? knappast.

en ny väska, vilket jag definitivt behöver! är ändå skeptisk till storleken, och modellen. är jag sådär "chic", eller vill jag bara försöka vara?

2 kommentarer:

  1. Dem har sånde korta jeansjackor på Lindex å, två åolika tvättar. Ljus och "vanli". Riktit snygg nåo. :)

    SvaraRadera
  2. ahaa, he har it ja sitt na! tyckt an va liti dyr andee me H&M, 40e.. så ja tror ja ska halld utkik enno :)

    SvaraRadera