23 februari 2011

onsdagsångest

det är onsdagkväll, jag har varit på zumba, och nu har jag dödstråkigt. varannan minut frågar kalle om vi inte kan hitta på något, men när han frågar vad så kan varken jag eller han svara. så här sitter jag, och han framför playstation, och sen var det bra med det. kanske jag borde aktivera mig härifrån!?
idag har min mage varit överdrivet putig, så jag undrar om det inte är min glass som är boven i dramat? jag satte ju bara dit ca 1-2msk candelar-socker (på en sats med 4dl vispgrädde och 6dl turkisk yoghurt + 2 dl bärmos, så det är inte mycket!), och dessutom var jag till marmaris och käkade kebab (med dressing) och sallad. men jag vet inte? i alla fall känns det inte bra alls, i huvudet alltså...
jag är verkligen tudelad om jag ska fortsätta med LCHF eller inte. det är ju så komplicerat när jag måste tillverka femhundra olika rätter, vilket också kostar femhundratusen euro, som jag i längden inte har. så jag tror nog att min originalplan att sluta i helgen + börja tänka lite mer på vad jag stoppar i mig får funka en stund framöver. vem vet om jag kanske blir ivrig igen mot våren? hoppas det i alla fall, för jag vill verkligen vara strand-snygg i sommar! och om vi ska till turkiet i maj har jag ju inte ens speciellt länge på mig att komma i form.
och även om jag inte varit sugen på socker på en hel vecka, så blev jag otroligt sugen på pecannötspaj igårkväll... ååh, jag skulle göra vad som helst för att få en bit med vaniljsås just nu! kanske är det bra ändå att jag inte jobbar på LBB längre... vilket definitivt är orsaken till mina dallriga lår som inte vill ge sig på något vis! BLÄÄÄÄÄÄÄ.



vill gärna ha dendär kroppen igen! magen är nästan likadan, men benen... not even close! de skulle gärna få bli -10cm över en natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar