26 februari 2011

lauantai

godmorgon världen! kalle & jag steg upp runt 11, satte oss vid köksbordet och käkade frukost och läste varsitt blad. nu har vi fixat till oss och är redo att styra kosan mot vasa. kalle ska träffa en gammal klasskamrat över en kaffe, och jag får shoppa loss lite! fast jag egentligen inte borde... men det ända jag behöver är en ny hårspray, och eventuellt nya uggboots om jag hittar några snygga billiga. sen skadar det väl aldrig att gå några varv på ginatricot och H&M, hehehe...
ikväll kommer kanske linn på besök, och det hoppas jag verkligen! it's been too long... hade också funderat på att baka idag, men eftersom det fanns två ingredienser av typ tjugo, så tror jag att jag skjuter upp det till en dag jag känner för att handla istället. dessutom har ju felicia kalas imorgon och då kommer jag ändå att äta tårta och paj, så kanske nästa helg blir bättre. då kommer ju också kalles mamma och pappa hem, kanske de skulle bli glada om de fick lite paj.
nåja, nu ska vi hoppa i gula faran och dra iväg till ännu sydligare breddgrader. får hoppas vi hålls på vägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar