22 februari 2011

HååämM

idag fick jag en räkning från H&M på 33,99e, och jag har verkligen ingen aning om vad det är jag måste betala för!? så när jag, duktig som jag är, skulle gå in och skicka till kundservicen, hamnade jag på något underligt sätt istället på shopping... så nu har jag återigen klickat hem massa trevliga kläder, som jag aabsolut måste ha!

dessa "sommarjeans", hoppas jag får dem på mina tränade vader!

denna härliga leopard(!!?)klänning, som verkligen inte är min stil men... kan bli!?

och denna söta "magapaito", som jag mest valde för färgen. hoppas jag har snygg mage tills sommaren, annars ser det nog inte bra ut alls!

sen återstår bara att försöka reda ut vad det är jag ska betala för, och vart min "klänning" (topp-kjol) och mina jesussandaler lämnat. det var över en månad sen jag beställde dem, och det stod att de skulle skickas v 6. min gissning är att posten tappat bort kortet, eller så är de påväg... hoppas på det sistnämnda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar