25 februari 2011

godmorgon fredag

det är fredag och vädret är för en gångs skull ganska varmt, men dåligt. har packat ihop nästan allt som jag behöver inför helgen och veckan nu, och tänker så småningom hoppa i bilen och åka iväg till prisma, ska handla ingredienser till felicias tårtor som jag ska baka. sen blir det väl att försöka hitta något ätbart och proppa i mig innan jag styr kosan söderut, hem-hem till nykaabi.
på agendan idag: baka två citronpajer + ett tårtbotten, rida elli, träffa tossa, åka till årvas. nämnas kan väl att jag tvingade gubben att sova på soffan inatt, eftersom han stövlade in dyngfull klockan 2, och egentligen borde han vara i skolan nu. jag hoppas han ber om ursäkt, för annars blir dethär ingen trevlig början på sportlovet.
detta känns alltså inte som någon bra dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar