18 februari 2011

29: en film du ser framemot 2011

här svarar jag definitivt sista delen i harry potter - the deathly hallows, part 2.
de som inte har sett harry potter-filmerna, läst böckerna.. helt enkelt inte fastnat eller på något underligt vis missat hela grejen, jag tycker synd om er! de första filmerna började som oskyldiga barnfilmer, som inte hade något desto djupare mening. med årens lopp har det blivit avancerat och spännande, och jag kan verkligen inte vänta tills jag får reda på hur hela soppan slutar! antar att det skulle lönas att läsa böckerna, man får ju alltid ut fem gånger mera av dem. men jag orkar verkligen inte, har inte tid och dessutom ser de ju inte så aptitliga ut, när de är så tjocka menar jag då. första boken läste jag, och redan då förstod jag hur mycket som lämnas bort i filmerna. därför känns det bättre att bara titta, för på så vis behöver jag inte störa mig på vad som är borta, eftersom jag inte vet om det! hursomhelst, en uppföljare/avslutning jag verkligen längtar efter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar