30 december 2010

kära bloggläsare...

... även om jag inte vet om någon av er finns kvar här pga mina dåliga uppdateringar, tänker jag ändå informera er om detta:
från och med det nya året tänker jag börja vara aktiv här på bloggen igen. eftersom jag tänker skippa bilddagboken (eller i alla fall försöka) så kommer ni antagligen också att börja se bilder här, de få jag får klickat med min usla lilla kamera. det första jag tänker börja med är en remake, eftersom jag inte riktigt känner mig som någon rosa-mönster-tjej längre. det har jag egentligen aldrig gjort, om jag ska vara helt ärlig.
jag har också tänkt summera mitt år 2010 i ett inlägg, men eftersom jag är orolig att det ska bli alltför utdraget måste jag börja med att rista ner några få punkter som stöd. något annat vet jag inte om ni behöver veta, men håll ögonen öppna, jag är på gång! i alla fall försöker jag intala mig själv det...
och ja förresten, vad tycker ni, ska jag hålla mig till "standardsvenska", eller kan jag skriva på dialekt?

1 kommentar:

  1. Sv; Oj va kul! Sist ja pröva så gjor ja jo e sjölv å, men ja tyckt noo att e gick bra entå. Men lättari komber e att bli nu tå vi båda böri, lättari me matlagning o allt :)
    Jag märkt resultat rej efter en viko. Ja mådd myki myki bäter, had aldri gaser i magan (haha), centimetrar försvann jär & tär, o så gick ja ner över 3kg rej efter två vikor. Så ja rekommenderar e starkt, eftersom ja vejt att e fungerar!
    He sku ha gaji ännu bäter fö me om ja sku ha äti mejr fett rej från början, så he vejt ja jo nu tills ja böri på igen :)
    Lycka till om du böri tu å!

    SvaraRadera