12 augusti 2010

I love the way you lie

nu ska jag hålla mig lugn, iskall. jag tänker inte flippa ur, inte starta några onödiga gräl för ingenting. men det värsta är, att för mig är det inte ingenting. för mig är det allt. det gör ont i mig att ens behöva tänka tanken. jag hatar verkligen att jag inte innehar förmågan att läsa tankar! det hade varit mycket praktiskt vid tillfällen som dessa.
men som sagt, ikväll tänker jag låtsas som ingenting, korsa mina fingrar och be om lite simpel tur. för ikväll tänker jag inte stöta på några missöden som förstör allt, som förstör det jag själv sätter upp i mitt huvud.
det är en lek med mig själv och hur mycket jag tolererar, och ibland vore det sannerligen lättare att hålla sig till "det man inte vet, lider man inte av".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar