24 augusti 2010

godnattsagan

okej, jag har kört vilse i kållby. jag har också halvt frusit ihjäl och sett ut som en hiphopare medans jag innerligt studerade PUF:s fotbollsmatch, som dessutom slutade i förlust och med en vacker volt för kalles del.
jag har proppat kylskåpet så fullt att allt pålägg frös till is, eller ja, i alla fall det som låg längst upp efter bakväggen.
okej, jag fick ett hysteriskt utbrott och gnällde som en liten unge när 2/3 zumbaskivor inte fungerade, och kalle blev tvungen att offra både sin dator och sitt humör för att göra mig nöjd. låt mig sen nämna att det ändå inte funkade, och jag blev tvungen att köra ett lika svettigt pass som igår, med publik dessutom. gud förbanne.
hallelujah för trådlöst internet, goda semlor av trevliga besökare, och att vårt tv och playstation äntligen är påväg. inte hallelujah för jobb på spotlight och att det är slut på sovmorgnar efter denna natt.
over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar