20 oktober 2009

tillbaka i skolan

äntligen!
idag orkar jag inte skriva så mycket så jag ska (försöka) vara kortfattad.
okej, vi hade praktik idag, gjorde kinuskitårtor, semlor och en bulladeg, och tänkte hämta stolen av vår vän svemppa, men han hade haft semester från sådant. jaha!? sen fick vi stressa med städaset och plötsligt hade jag blivit släpad iväg på yrkesteam-möte. jävlar, det hade jag ju helt glömt bort..
nåja, inget intressant sades, jag led bara med ettorna som måste följa den nya läroplanen, usch.
åkte hem med en proppfull 4-buss och försökte underhålla mig själv så gott jag kunde. det gick inte bra.
sen for jag och städa direkt efteråt, skinande blanka golv som inte var svåra att få rena, det var helt nåt i min stil denna afton.
och när jag kom hem skulle jag vara duktig och räkna matte inför provet imorgon, meeen.. efter att jag ätit en god portion nötköttsoppa satte jag mig här, och surprise, här är jag kvar ännu!
men om en halvtimme har jag lovat mig själv att jag ska:
dansa zumba 40min, duscha, och sen öva på provet. får väl säga som mommo "ja lycka till åt mej!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar