26 oktober 2009

och så vidare

ja idag har det återigen varit blandade känslor.. väckning 6:20, upp och hoppa och sen bussen till skolan. usch vad det var jobbigt när hela klassen återigen var samlad, det var full show överallt, ja eller jag vågar nästan säga att det var kaos. huvvadåda! nåja, simone & jag var i samma grupp, vi gjorde en halv kokoskapsel + godbitar, vad de nu hette..
och sen var ju linn & jag och hälsade på svemppa, vi skulle hämta vår kära mjölskopa. men den hade några vänliga killar redan fört till bageriet, och ledset undrat var vi höll hus?! åhhååå, haha.
sen slutade fläktarna funka och det blev typ 30 grader i bageriet. så jag blev helt slut och nu stinker mitt hår dessutom. usch.
jo så hade vi yrkesteori och det var jääättetråkigt, men i alla fall så gick det ju relativt snabbt. bussresan blev lugn men på vägen till neste spårade det ur en aning.. har ni nånsin funderat på hur folk skrattar!? det gjorde i alla fall vi.. och mitt skratt låter såhär: hahahahh. don't ask.

och här hemma så har jag ju fått uträttat såååå mycket vettigt. jag har: suttit vid datorn, ätit kebab & provensalska grönsaker, tittat 2½ men och somnat framför tv:n, fört och hämtat kati till och från stallet, varit ute med pappa i garaget, dansat zumba 40min, duschat, ätit smörgåsar och suttit här igen. inget vettigt, sa jag ju.
och nu är det ju såhär, att jag har börjat fundera på hur min studentklänning ska se ut och hur många kilo jag måste tappa för att det ska se bra ut. hmm, undrar om jag alls vill stiga på vågen den 1 november? det tror jag inte.
näe, nu ska jag dra vidare. ledig imorgon, så det blir nog att titta nån film ikväll kanske. adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar