18 oktober 2009

några rader

okej, jag blev diskvalificerad i tävlingarna.
okej, jag var jättearg och förbannad och främst av allt besviken.
okej, jag tyckte att min häst var jättedum och korkad.
okej, jag märkte att min häst hade sjukt i hoven.
okej, jag fick jättedåligt samvete för att jag varit arg.
okej, jag tycker jättemycket om min söta häst, även om hon är trög.
okej, jag ska sluta säga okej.

nu har jag varit på möte med fastighetsservice, jag och simone spanade in snygga gröna byxor, satt på golvet och funderade vilka arbetsskor som skulle passa bäst i ett garage, och sen hittade vi tröjor åt oss också. och god laxpaj fick vi äta! muuumms.
sen har jag tittat på ensam mamma söker och varit i duschen, jag orkar inte dansa zumba idag, är är så otroligt LAT. ursäkta mej, jag lovar att dansa som fasen imorgon istället, okej?
nu ska jag sitta här och nörda en stund, sen nästa wallander. ledig imorgon, suuuck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar