13 oktober 2009

kvällens räddning

anlände nyss på posten; fast and furious 4! aah vad jag har väntat. jag som trodde att detta skulle bli en mycket deprimerande kväll i tråkighetens tecken, men nej, nu blev det andra bullar. därför ska jag nu aktivera mig; dansa zumba 45min, ta en dusch, och sen bänka mig framför tv:n med en kopp té och några goda smörgåsar. that's life, alright.

angående dagens händelser så steg jag upp mycket tidigt, redan kl 11. sen gjorde jag mig i ordning och körde iväg till jepooo för att hälsa på linn kl 12. vi hämtade pizza från funkis, och fast man inte såg att det faktiskt fanns maletkött i fyllningen, magen blev stor som en ballong och det var lite i dyraste laget, så var det nog mycket gott. så bänkade vi oss framför tv:n och hade high school musical-maraton, tittade alla 3 filmerna, funderade, sjöng med och käkade chips med dipp, förstås.
det var mycket trevligt men just nu mår jag mycket dåligt.
så nu ska jag träna bort mitt dåliga samvete (och min mage!) och sen är det adios för idag. kanske.

never felt this way

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar