24 oktober 2009

jag stressar inte

.. jag ljuger! igen.

okej nu sitter jag alltså här igen med hundra andra saker som går före på listan men jag bara måååste ju skriva. annars har ju folk inte något att läsa sålänge jag är ute på vift.
japp, igårkväll lekte linn & jag räddarna i nöden och drog iväg till vasa för att hämta stackars lilla kalle som "inte slapp hem". haha, jag skrattar ännu åt den dåligaste ursäkten jag nånsin hört! nåja, det blev ju i alla fall en mycket trevlig hemresa med vackra sångröster osv.
efter att vi suttit och möglat vid ABC i årvas en stund drog vi -med sällskap av våra trogna kalaskillar- iväg till pensala uf. där var det lokalfest i all sin ära med goda drycker, alltför långa och kalla rökelsepauser, närgångna typer och nästan-slagsmål, lite dansas och sen mest funderingar med alla olika slags människor. en mycket trevlig kväll som efter ännu bättre sällskap slutade ca kl 3. godnatt för mig tog sen ännu en timme, huhh.

idag har jag inte gjort nåt särskilt men ändå hunnit med en hel del. jag har bakat en skinkpaj, varit och ridit elli första gången på 6 dagar (det gick över förväntan), lekt chaufför åt mamma eftersom hon hade för mycket baksmälla för att köra (hör mig skratta nu), dansat 20 min zumba, och sen var jag till pedro's med marie och diskuterade livet och käkade franska med god dipp.

nu sitter jag alltså här då istället för att göra mig i ordning inför denna kväll, tossa kommer om en liten stund och så vet jag inte alls vart våra vägar bär. antagligen söderut.
nåja, nu ska jag aktivera mig, skicka några meddelanden eller ringa några samtal och vänta på att något trevligt händer.
men jag har en konstig magkänsla idag. ääääh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar