18 oktober 2009

I'll be back

håhåja, dags att rista ner några rader igen då. inte för att jag tycker det är jobbigt eller så, men jag skriver ju alltid så mycket! suck, varför föddes jag inte med förmågan att vara kortfattad?

nåja, igårkväll började linn & jag kvällen med att mumsa i oss, skvallra och titta på tv. sen korkade jag och det var dags att åka iväg på en tur, som -som vanligt- ledde till årvas. där köpte jag en cider, och så for vi tillbaka till nykaabi lika snabbt som vi kommit därifrån, det var nämligen dött vid abc.
träffade adde, åcke & läkki och så drog vi sen alla vidare till jeppis, onödigt med 2 bilar men, nåja..
i staden J hände inte mycket, vi snurrade på, stod och frös, tog några pisspauser och sen hittade vi äntligen folk vid prismas parkering. halva årvas hade tydligen sökt sig dit.. trevligt.
nå efter ett tag blev linn och pojkarna frustrerade på mitt eviga kalashumör, så de sökte sig hem, vilket betöd att jag lämnades åt mitt öde. great. nämen, det var inte så farligt, jag hade ju massor med trevligt sällskap!
sen bestod resten av kvällen av skratt, dåliga historier, mer eller mindre äckliga alkoholhaltiga drycker, långa köer och försök att slippa in till melody, och ja, det var ungefär så det gick till.
när jag hade förfrusit mina ben och tappat humöret så kom pappa mange och ordinerade hemfärd, så vi fångade mamma tossa på språng och satte oss sen i den varma bilen.
sköna låtar och en trevlig hemfärd blev en bra avslutning på en helt okej kväll!

denna morgon fick jag vakna till trevliga meddelanden kl ½10. jag var fortfarande full och kunde sen inte somna om pga det stora flinet på mina läppar.
nu sitter jag här och skrivet detta fast jag egentligen borde borsta tänderna, hoppa i mina tävlingskläder och sticka iväg till stallet, ska på hopptävling snart! HJÄLP.
nä, idag är jag så positiv så jag säger bara; det går bra dethär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar