12 oktober 2009

halv åtta hos mej

måste nog vara världens mest underhållande program! var kan man studera till att ha ett lika roligt jobb som rösten!? ojoj, jag kan aldrig hålla mig från skratt när jag tittar, eller lyssnar, på det programmet.

idag har jag inte mycket intressant att komma med, faktiskt. höstlov är tråkigt, så jag passade på att utnyttja tiden till att göra något vettigt. steg upp strax efter 12 (dock inte helt utvilad efter helgens sömnbrist), städade mitt klädskåp, tog ner gardinerna, tvättade fönstren, böt sängtäcke, strök och la upp nya gardiner, torkade damm och plockade upp inför dammsugning. vilket påminner mig om att istället för att sitta här ska jag nu gå och dammsuga, byta till min nya matta, dansa 20 min zumba, duscha och sen titta nån film.
imorgon ska linn & jag ha moviemaraton så det är bäst att jag vilar upp mig inatt!
usch vad jag är tråkig i mina skriverier idag. ni får ursäkta.
godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar