30 oktober 2009

friday I'm in love

jahapp dags att rista ner några rader då igen. denna dag har varit ganska slö hittills; tog blixten till skolan, jag och linn, och så for vi på morgongräddning med jocki. det var mycket trevligt, vi hade TNT-andakt och lekte "hitta munken". lättroad? äääh.
sen hade vi samhällslära, alltså kalli är väldigt underhållande att lyssna på, men seriöst så blir jag bara trött av att inte få prata själv. nåja, vi överlevde med nöd och näppe tre lektioner och sen blev det mat. mmm ost!!! "alltså händren hans sir jo ut som steikpannor me biffar i" och så höll jag på att kvävas också.
sen skulle linn & jag egentligen ha slutat för dagen, men eftersom vi kände oss som aktiva ungdomar så joinade vi klassen när de hade ergonomi/friskvård, vilket idag var att spela volleyboll. alltså seriöst, någon borde filma när vi är pågång, det skulle bli många goda skratt!
när mitt lag hade vunnit 5 set så tyckte vi att det var bra så, och stack hem. men först via prisma för att inhandla lite från alkoholbutiken.

hemma satt jag en stund vid datorn, tittade wallander - fotografen, och sen for jag och städa. det var tråkigt men gick i alla fall rättså snabbt. svängde in via victoria och hämtade makaronisallad åt mig, som jag sen glatt mumsade i mig hemma.
nu sitter jag här igen och funderar vad sjutton jag ska hitta på!? här tänker jag inte sitta iaf...

it must have been cold there in my shadow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar