31 oktober 2009

första snön

märkte det först när jag satte mig här vid datorn, att det har ju kommit snö!? det lade jag inte märke till när jag körde hem imorse.. wonder why?
ja, det finns väl inget annat att säga än att gårkvällen blev en succé på alla sätt. stack iväg till årvas en 9-tiden, och hittade mig efter några om och men till kalles. där var det idol på tv och vi fnissade åt "röda lappar" och icke-manliga röster. sen blev det musikdiggas och så fick vi besök av tossa & mange. gitarrliras och en liten show bjöds det på också, gubben noa och basspelaren tossa, wohoo! sen satt kalle och jag och halvsov "ja ha it gäspa na än" och funderade hit och dit, enda tills vi kom fram till att jag inte "orkar" köra hem, så vi tog natten. men jag sov inte mycket för varenda gång jag andades så knarrade sängen. kanske inte världens bästa förutsättning för nån som har svårt att somna annars också!?

idag blev vi väckta av telefonsamtal och en tjutande dator, och sen åt vi hotdog till frukost. efter rökelse och snygga frisyrer styrde jag kosan hemåt. det blev mat och efterrätt och sen har jag ju förstås suttit här och nördat mig och lyssnat på musik.
nu blir det att ta en tupplur så jag orkar ut på kalas ikväll! det blir bra tror jag.

dagens låt: kamelot - memento mori

1 kommentar:

  1. Oj, jag har visst missat att du har börjat blogga!! Ha en bra kväll!

    StrandMoster

    SvaraRadera