9 oktober 2009

åbo here we come!

sista skoldagen inför höstlovet avklarad, vilket innefattade; finskaprov -som gick rätt hyfsat trots allt- och sista timmen matematik innan provet (det däremot kommer inte att gå hyfsat).
sen har jag också hunnit spana lite idag, och nu sitter jag och förbannar min dumhet, som egentligen bara handlar om att vara blyg och osäker. men får väl trösta mig med att det är bra att sakna folk, då känns det bättre när man träffas igen. can't wait!
efter maten -som var otroligt god- brummade linn och jag iväg in till stan för att tanka. förutom att vi hade glömt att det var marknad, jag inte visste vad blinkers var, och man inte kunde tanka med sedlar, gick det väl bra. vackert väder i alla fall!

nu har jag packat mina väskor, ställt det mesta inför resan, och väntar bara att klockan ska gå. nångång efter ½4 kommer linn och plockar upp mig, så bär det av till åbo med buss. det ska bli såååå roligt!
nu ska jag ta en dusch, fixa frillan och sen trycka i mig lite mat så jag klarar mig.
ha en bra helg alla, det ska i alla fall jag ha!

you came and changed the way I feel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar