27 oktober 2009

alright

ledig idag, skönt. jag steg upp 11 och kände mig mer trött än utvilad, kanske det inte var världens bästa idé att sova över 10h? nåja, jag skulle i alla fall vara mycket aktiv och klä på mig, hoppa i bilen och åka och handla. jag blev ganska besviken när jag insåg att "handilslistån" var borta och kylskåpet redan fyllt med allt jag behövde. jaha?! tack pappa..
nåja, det blev att sitta här och spela super mario och snake då istället, way to go mimmi!
sen började jag kocka ihop middag; pasta med baconsås, så väckte jag min kära syster -som var hemma pga migrän- och så kom linn hit. vi avnjöt den goda middagen och sen började linn och jag vår movieday. tittade på the sweetest thing och tryckte som vanligt i oss chips och dipp. gott men nu mår jag återigen mycket illa! efter filmen blev det lite skvaller innan linn for hem.
nu sitter jag här och skriver av mig lite och lyssnar på musik, ska snart sticka iväg till affärsverket för att göra dagens goda arbetsgärning. tråkigt!

please let me know everything's alright

thinking about you though you're out of sight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar